Η αληθινή εικόνα της Ψωρίασης – Κοινωνία
Η AbbVie αναδεικνύει την “αληθινή εικόνα της Ψωρίασης”
Σύντομη Περιγραφή Καλής Πρακτικής: Σε μια πρωτοποριακή ενέργεια συμμετείχε η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie, στο πλαίσιο του 16oυ AthensXclusiveDesigners’ Week by Coca Cola Light. Στόχος της ενέργειας αυτής ήταν να ευαισθητοποιήσει το κοινό σχετικά με την ψωρίαση: ένα μη μεταδοτικό νόσημα από το οποίο πάσχουν περίπου 220.000 συνάνθρωποί μας στην Ελλάδα.
Με το μήνυμα «Μήπως βλέπεις τη λάθος εικόνα;», η ενέργεια αποτέλεσε μια προσπάθεια παρότρυνσης του κοινού να κατανοήσει καλύτερα την πραγματικότητα που βιώνουν οι χρόνιοι ασθενείς με ψωρίαση και να αναθεωρήσει τυχόν προκαταλήψεις του για τη νόσο.
Ειδικότερα, σε συνεργασία με τον ανερχόμενο σχεδιαστή ρούχων Stylianos και με τη συμμετοχή των μοντέλων της επίδειξης μόδας του σχεδιαστή, πραγματοποιήθηκε ένα ξεχωριστό δρώμενο που έτυχε θερμής και συγκινητικής υποδοχής από το κοινό που παρακολούθησε της εκδήλωση, αναδεικνύοντας το γεγονός ότι η ψωρίαση είναι μια μη μεταδοτική νόσος.
Επιπλέον, οι επισκέπτες του AXDW είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν σχετικά με τη νόσο και τις επιπτώσεις της στην ποιότητα ζωής των ασθενών μέσα από σχετικό πληροφοριακό υλικό του Πανελλήνιου Συλλόγου Ασθενών με Ψωρίαση και Ψωριασική Αρθρίτιδα «ΕΠΙΔΕΡΜΙΑ».